«Эпицентр» высказался по ситуации с неисправным грилем

23.08.2018
41266

Руководство торгового центра, один из входов которого заблокировал посредством авто возмущённый покупатель, прокомментировало ситуацию:

"Компанія «Епіцентр К» працює задля клієнтів та виключно у правовому полі України.

17 серпня до співробітників відділу «Побутова техніка» ТЦ «Епіцентр К» звернувся клієнт, аби повернути або замінити придбаний ним товар – мультигриль. Клієнт зазначив, що товар був у експлуатації, його змащували маслом та підключали до електромережі.

Згідно зі ст. 9-ю Закону України «Про захист прав споживачів», «обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром».

Щоб повернути гроші за побутову техніку та електроніку, що була в експлуатації, працівникам компанії необхідно зв’язатися з сервісним центром, доставити туди товар і чекати, поки буде здійснено перевірку збереження якісного стану техніки.

Тому продавець маркету супроводив клієнта до сервісного центру задля виявлення причини несправності. У сервісному центрі повідомили, що прийом товару здійснюється на місці, після цього протягом декількох днів проводиться виявлення причини несправності. Якщо випадок гарантійний, буде зроблено безоплатний ремонт техніки у передбачений гарантійними зобов’язаннями термін.

Клієнт не захотів чекати проходження зазначених процедур та спричинив скандал. Він повернувся з товаром назад у ТЦ, продовжуючи вимагати заміни товару на новий. При цьому він залишив свій автомобіль у непризначеному для паркування місці, перед входом до торговельної зали, чим створив незручності клієнтам, персоналу та в цілому проблему у функціонуванні ТЦ.

Задля усунення проблем, що спричинили пошкодження товару (мультигрилю), керівництвом маркету разом з клієнтом було прийнято рішення відправити його у сервісний центр, про що свідчить підписаний обома сторонами акт приймання-передачі техніки.

Після отримання результатів експертизи товару керівництво маркету повідомить клієнта щодо подальших дій".

Читайте еще

История пляжа Ланжерон
На Ланжероне сегодня едва ли осталось что-то из тех давних времен. Лишь Ланжероновская арка, сквозь которую мчатся машины, спускаясь к набережной, напоминает о даче Александра Ланжерона - градоначальника Одессы в 1816-1820 годах....
11.04.2024
2039
Обзор приятной кофейни «БИСКВИТ» на проспекте Шевченко
Первое впечатление: Какой яркий кофейный аромат! Чашечка кофе то что нужно в дождливую погоду Оформление интерьера простое и лаконичное в европейском стиле с деталями бирюзового цвета. Кованые ножки кофейных столиков напоминают об...
22.04.2023
6406
По рейтингу Укрзалізниці Одесский вокзал - лучший в Украине
По рейтингу «Укрзалізниці», составленному по отзывам пассажиров,Одесский вокзал - лучший в Украине. Кроме вокзала в пятерку лучших вошли также два поезда из Одессы. Как сообщает издание «Пассажирский транспорт», несколько месяцев назад «Укрзализныця»...
01.07.2022
1624
Замечательная Одесса: Дерибасовская – любимая улица любимого города
Дерибасовская улица в Одессе – это самое сердце города. Как только на неё ступает нога гостя,  начинается неимоверное. Ведь не в каждом городе главная мостовая построена из уникальных лавовых плит  из вулкана...
30.06.2022
1923