iphone в Одессе со склада
Одесская киностудия

«Эпицентр» высказался по ситуации с неисправным грилем

23 августа 2018, 09:43 1040

Руководство торгового центра, один из входов которого заблокировал посредством авто возмущённый покупатель, прокомментировало ситуацию:

"Компанія «Епіцентр К» працює задля клієнтів та виключно у правовому полі України.

17 серпня до співробітників відділу «Побутова техніка» ТЦ «Епіцентр К» звернувся клієнт, аби повернути або замінити придбаний ним товар – мультигриль. Клієнт зазначив, що товар був у експлуатації, його змащували маслом та підключали до електромережі.

Згідно зі ст. 9-ю Закону України «Про захист прав споживачів», «обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром».

Щоб повернути гроші за побутову техніку та електроніку, що була в експлуатації, працівникам компанії необхідно зв’язатися з сервісним центром, доставити туди товар і чекати, поки буде здійснено перевірку збереження якісного стану техніки.

Тому продавець маркету супроводив клієнта до сервісного центру задля виявлення причини несправності. У сервісному центрі повідомили, що прийом товару здійснюється на місці, після цього протягом декількох днів проводиться виявлення причини несправності. Якщо випадок гарантійний, буде зроблено безоплатний ремонт техніки у передбачений гарантійними зобов’язаннями термін.

Клієнт не захотів чекати проходження зазначених процедур та спричинив скандал. Він повернувся з товаром назад у ТЦ, продовжуючи вимагати заміни товару на новий. При цьому він залишив свій автомобіль у непризначеному для паркування місці, перед входом до торговельної зали, чим створив незручності клієнтам, персоналу та в цілому проблему у функціонуванні ТЦ.

Задля усунення проблем, що спричинили пошкодження товару (мультигрилю), керівництвом маркету разом з клієнтом було прийнято рішення відправити його у сервісний центр, про що свідчить підписаний обома сторонами акт приймання-передачі техніки.

Після отримання результатів експертизи товару керівництво маркету повідомить клієнта щодо подальших дій".

Подписаться Поделиться Твитнуть Обсудить (1)
Комментарии (1)
  • Олег 24.08.2018, 16:29

    Жаль що мало де є таке керівництво)
    В більшості маркетів "керівництво" змушує продавців чуть не цілувати в "дупу" покупця, та і самі цим займаються. Думають, що люди звільняються через те що мало платять, але вони йдуть тому що до них ставляться як до рабів.

Имя *
Комментарий *